SUFRIENDODANDOPEDALES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Grupo Betetero de Badalona y Montgat, salidas semanales.


No estás conectado. Conéctate o registrate

Sortida diumenge 26 de maig

+2
JORDI
JOSEP
6 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Sortida diumenge 26 de maig Empty Sortida diumenge 26 de maig Vie 24 Mayo 2013 - 21:12

JOSEP

JOSEP
Admin

Hola a tots, obro post per el diumenge. Quedem a 7:15 a Les Oliveres? Ja direu...

geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor geek geek geek PER MOLTS ANYS JORDI jocolor jocolor jocolor

https://aguortjo.forosactivos.net

2Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Sáb 25 Mayo 2013 - 10:42

JORDI

JORDI

Moltes gracies , ens veiem diumenge a les 7.15 h . Els de Montgat sortim a les 6.45 h , qui vindra????????????

3Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Sáb 25 Mayo 2013 - 12:11

JJ

JJ

FELICIDADES JORDI. fieston fieston

Nos vemos mañana.

4Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Sáb 25 Mayo 2013 - 16:38

vicente



Hola, muchas Felicidades Jordi. En un principio cuenta conmigo, si ves que a las 6:45 no estoy es que me ha fallado el despertador,

5Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Sáb 25 Mayo 2013 - 17:07

Pep

Pep

Felicitats Jordi! No compteu amb mi, faré una sortida d'hora i rapida, salutacions Very Happy

6Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Sáb 25 Mayo 2013 - 19:07

xavierperez

xavierperez

YO ESTOY CASTIGAO ESTE FINDE No No A VER EL PROXIMO Shocked Shocked

7Sortida diumenge 26 de maig Empty Re: Sortida diumenge 26 de maig Dom 26 Mayo 2013 - 10:16

JOSEP

JOSEP
Admin

Pues nada, salida tranquila del JJ, Jordi y el Admin. Coscollada, 9 Pins, Alella Park, Galzeran, Tiana y cap a casa... Aquí os dejo la foto del día, dos son de Sufriendodandopedales el otro es un "apéndice" Very Happy Very Happy Very Happy

Sortida diumenge 26 de maig 20130513

https://aguortjo.forosactivos.net

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.