SUFRIENDODANDOPEDALES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Grupo Betetero de Badalona y Montgat, salidas semanales.


No estás conectado. Conéctate o registrate

Sortida de germanó 22-23 decembre

+2
JOSEP
xavierperez
6 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Sortida de germanó 22-23 decembre Jue 20 Dic 2012 - 17:46

xavierperez

xavierperez

Per aquestes dates ja sabem que hem de fer una sortideta amb una aturada especial de germanó cheers cheers (taula, forquilla i ganivet o si algú li sembla ,un entrepà de xixona) Arrow Arrow Comvidem, així, a tots a fer una pedalada singular per aquests dies i per obrir boca... i si fa bon temps que sapigueu que tenim la "coscullada plus" pendent cheers cheers

2Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Jue 20 Dic 2012 - 20:52

JOSEP

JOSEP
Admin

Ja saps que jo sempre he estat agermanat amb tothom, ara be, els de Montgat no se jo Suspect Suspect , sempre amagadets sofa , ja n'hi escriuen i nomes pesen en motos. A mi em sembla be l'esmorçar d'agermanor, però, sense la pujadeta aquesta que esmenes. Jo el dissabte tinc feina a casa, o sigui que sortiré diumenge.

Pep: a RCZ tenen les rodes XT a 219€ fins dissabte, temptador... Shocked Shocked

https://aguortjo.forosactivos.net

3Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Jue 20 Dic 2012 - 21:48

JJ

JJ

Bona idea la trobada de germanor. Jo tinc la limitació de no poder quedar el dissabte, ja tinc tasques -o sigui "mandaos"- encarregades. Així que si podem quedar el diumenge, perfecte. Sino, sortiré tot sol per pujar la Coscollada o el Galcerán pel Vallés. Es que me lo pide el cuerpo. Very Happy Very Happy

xavierperez

xavierperez

molt be quedem així per diumenge i aprofitarem la bonança del bon temp. cheers cheers Que us hi sembla a la 7:30 a la casa d'en Josep per continuar per la vora del mar fins a Sant Mateu santa santa
Exclamation Exclamation US HO DIC PER SI ELS DE MONGAT VOLEM APUNTAR-SE AQUETS ESDEVENIMENT, ALHORA QUE PASSEN AL COSTAT MATEIX DE LES SEVES CASES. Exclamation Exclamation

5Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Vie 21 Dic 2012 - 16:50

JJ

JJ

Per mí perfecte. Quedem a casa teva el diumenge a les 7:25 aprox.
Potser els de Montgat s'animen ara que s'ha demostrat que la profecia Maia de la fi del món era un cuento xino, i que es pot sortir al carrer sense por.

6Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Vie 21 Dic 2012 - 22:35

JOSEP

JOSEP
Admin

OK em sembla be "germanets", a veure si els "germanastres" de Montgat donan senyals de vida... bounce bounce bounce

https://aguortjo.forosactivos.net

7Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Sáb 22 Dic 2012 - 8:18

Pep

Pep

Cojons, si no s'acabat el món. Bé, llavors farem la penúltima de l'any.



Pep: a RCZ tenen les rodes XT a 219€ fins dissabte, temptador... Shocked Shocked
Sí que n'està molt, de temptador, però, estic pelat aquest mes Sad Sad Sad

8Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Sáb 22 Dic 2012 - 11:17

JORDI

JORDI

Pensava anar´hi pero no m´he enrecordat que vaig a veure a la Penya , igualment a quina hora paseu per Montgat ? Aixi us veig i us desitjo Bon Nadal.

9Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Sáb 22 Dic 2012 - 20:38

vicente



Bona nit a tots, ja he vist que voleu fer una sortida especial, però no puc anar, demà Genís té partit a les 10h, un altre día, de totes maneres estic una miqueta adormilat aquest hivern, però em comprometo que quan faci menys fred tornaré com abans.

Aprofito per dessitjar-vos a tots un Bon nadal.

Salut i.....

10Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Dom 23 Dic 2012 - 17:26

JJ

JJ

Els maies estaven totalment equivocats, ni fi del món, ni nova era. No ens toca la loteria, repeteixen els mateixos inútils de polítics, el Barça guanya i el Madrid ... bé no tinc comentaris sobre el Madrid. Però nosaltres volem ser diferents. Avui oferim 2 cròniques en el mateix post, la del passat diumenge i la d’avui, com si es tractés d’una eliminatòria a doble partit. Razz Razz

Totes dues sortides tenen uns trets comuns:
1) ha fet una calor impròpia del mes de Desembre
2) hem coincidit els mateixos: Josep, Xavi i jo mateix
3) Xavi ha tingut un paper destacat.
Com? Us ho explico tot seguit.

Feia dies que no comptàvem amb la presència d’en Xavi i quan va tornar el passat diumenge li vam fer patir amb el següent recorregut: pujada a la Coscollada, baixada pel darrera fins a Sant Fost, pujada a les antenes pel darrera seguida d’una baixada per la via clàssica fins al riu. És a dir, una ruta “anti-Xavi” ja que totes les pujades exigents que li agraden les vam fer de baixada !!!
biker biker

En un punt sí que vam coincidir: esmorzar a la benzinera de Montcada. Per cert, els nous horaris d’apertura i la qualitat dels entrepans i torrades fa que es posicionin molt bé en les nostres preferències. A partir d’aquí, pujada per la Vallensana incloent el tram final del carrer de la Cadernera, ideal per posar a prova els nostres cors. affraid Superat aquest últim escull baixem fàcilment a Badalona.


Per compensar, avui Xavi ha tingut total llibertat per triar la ruta. I he de reconèixer que ho ha fet molt bé, la qual cosa fa que es consolidi com a coordinador de la R+D+i.
Per escalfar hem anat per la platja fins a Masnou i hem pujat pels Escolapis fins el GR92 i Alella Park. Seguidament hem anat pel darrera i hem agafat una nova i llarga trialera camí de Vallromanes. Realment, molt guapa i divertida, recomanable per repetir pròximament. Very Happy
A mig camí ens hem trobat una cabana de fusta on ens hem fotografiat. Abans d’arribar a la vall ens hem desviat cap a l’esquerra fins al coll de Mercader. Teníem vàries opcions i vam triat, com no?, la més encisadora: fer el Dragon Kahn (nom de collita pròpia del Foro) en direcció Montornès. A partir d’aquí uns quants kilòmetres de rodar pel riu, repetir esmorzar a la benzinera de Montcada i de nou Vallensana i Cadernera. La baixada a Badalona la hem fet seguint petites variants de la via tradicional.

El passat diumenge em van sortir 30 km i avui 45. En tots dos casos, prop de 950 m de desnivel. Ara només cal que els meus companys afegeixin les fotos d'avui.

Encara queden dies fins Cap d’Any per tenir una nova trobada de germanor. Animeu-vos per la propera sortida ! De ben segur que ens ho passarem d’allò més bé, com sempre SUFRIENDO DANDO PEDALES.

santa BON NADAL i BONES FESTES A TOTHOM !!! santa

11Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Dom 23 Dic 2012 - 18:35

JOSEP

JOSEP
Admin

Wuaaaala pedaço de crónica, em sembla que cada cop et superes una mica més. Xavi t'enviat el track d'avuí per correu.
Track del día.
Ahí van les fotos d'avuí.

CORRIOL CAMI DE VALLRROMANES
Sortida de germanó 22-23 decembre 2012-111

Sortida de germanó 22-23 decembre 2012-112

Sortida de germanó 22-23 decembre 2012-113

EL BUENO, EL FEO Y EL MALO, ADIVINAIS QUIEN ES CADA UNO?
Sortida de germanó 22-23 decembre 2012-114

https://aguortjo.forosactivos.net

12Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Dom 23 Dic 2012 - 20:11

xavierperez

xavierperez

be donç sembla que falta el saltimbanquis..
Sortida de germanó 22-23 decembre 20121223091707
i com que al cronista no l'ha possat aqui en teniu la ruta...
http://connect.garmin.com/activity/253865540

13Sortida de germanó 22-23 decembre Empty Re: Sortida de germanó 22-23 decembre Dom 23 Dic 2012 - 21:12

JOSEP

JOSEP
Admin

El cronista no pero el fotógrafo oficial siiiiiiiiii. bounce

https://aguortjo.forosactivos.net

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.