SUFRIENDODANDOPEDALES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Grupo Betetero de Badalona y Montgat, salidas semanales.


No estás conectado. Conéctate o registrate

Sortida 10 de març

+2
0liver
JOSEP
6 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Sortida 10 de març Empty Sortida 10 de març Vie 8 Mar 2013 - 19:26

JOSEP

JOSEP
Admin

Hola noiets, aquest diumenge podriem fer quelcom mes llarg, oi? biker biker biker
Que us asembla fer un Castell d'en Burriach? Fa temps que no ho fem i com que ningu està de guardia podem aprofitar. bounce bounce bounce
Ens emportem cantimplora i entrepà de mortadela (amb olives i tot), o barretes, o fruita, o fruits secs, o això dopant que porta sempre el bo del Xavi. dance dance dance
Podem quedar a les 7:30 a Les Oliveres i enfilar pel tanatori cap a la cornisa, o no, s'admeten alternatives, vale?

https://aguortjo.forosactivos.net

2Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Vie 8 Mar 2013 - 19:58

0liver

0liver

ahi estare ...... se lo comentare a francesc a ver si tambien se apunta, supongo k si

3Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Vie 8 Mar 2013 - 20:16

xavierperez

xavierperez

així m'agrada amb espirit de equip i amb ganas Oliver, penso q arribaras lluny amb aquesta actitud Smile Smile Quedem a dos quarts de vuit a casa d'en Josep el diumenge Question carregat de barretes, entrepans, begudes etc.. Embarassed Embarassed podriem anar per la platja fins teia i pujar fins a Sant Matheu Question Question A l'alçada de Mongat agafem al Cesc no Question Question

4Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Vie 8 Mar 2013 - 20:19

JOSEP

JOSEP
Admin

A casa meva? o a les oliveres?

https://aguortjo.forosactivos.net

5Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 8:22

xavierperez

xavierperez

per la meva part quedaria a casa teva Laughing Laughing a las 7:30 i aniriem per la platja fins alella fem aturada per agafar el personal que s'hi vulgui afegir Question Question i fer la pujada dels Escolapis i d'allà cap a Castell de Burriac affraid

6Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 8:34

Pep

Pep

Neutral Jo faré una sortida una mica més d'hora.Tinc compromisos familiars. I el cap de setmana vinent també Crying or Very sad , em sembla que no ens veurem fins el cap de setmana de Sau Very Happy



Última edición por Pep el Sáb 9 Mar 2013 - 11:55, editado 1 vez

7Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 9:08

JOSEP

JOSEP
Admin

D'acord doncs, 7:30 a casa meva. Al Francesc el podem recollir a Montgat a la platja. Ciao.

https://aguortjo.forosactivos.net

8Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 12:49

xavierperez

xavierperez

bueno me parece q JJ no viene x q si no ha dicho nada es que esta muy liado Question Question

9Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 14:57

0liver

0liver

el francesc tambien se apunta. A que hora lo recogemos? a las 7:45 en el puente ese de montgat

10Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 14:59

JOSEP

JOSEP
Admin

Eso es, hacia las 7:45 pasaremos por alli si sois puntuales...

https://aguortjo.forosactivos.net

11Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 15:04

0liver

0liver

JOSEP escribió:Eso es, hacia las 7:45 pasaremos por alli si sois puntuales...

por supuesto ..... yo siempre llego el primero bounce ....... a la salida claro jajajaja

12Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 15:18

JJ

JJ

xavierperez escribió:bueno me parece q JJ no viene x q si no ha dicho nada es que esta muy liado Question Question

No os librareis de mí tan fácilmente. A las 7:30 en Can Josep. Javi, tú y yo 5 min antes en tu guarida.

13Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Sáb 9 Mar 2013 - 17:44

xavierperez

xavierperez

JJ q facil es sacarte del Cau. Surprised Ya sabes q te tienes q llevar bocata para mañana o chuches d esas q llevas habitualmente. Arrow Mañana la salidita es non-stop Rolling Eyes por cierto me tienes q decir como se llama el programa ese que busca rutas en zonas concretas Exclamation Exclamation

14Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Dom 10 Mar 2013 - 18:31

0liver

0liver

buffff menuda paliza me habeis dado hoy Shocked Shocked

no he subido ni a casa, me he kedado en casa de los suegros (la morera), ya que tenia k ir a comer ahi me he aparcado. Y luego despues de comer bici al coche y para casa Twisted Evil Twisted Evil

casi 50 km (mas o menos no??) han sido demasiado para mis piernas Mad

15Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Dom 10 Mar 2013 - 21:43

Francesc

Francesc

Buenas xicos, la verdad que hoy ha sido duro pero ha estado muy chulo.

He tenido mi primera "pajara", eso creo, porque por un momento creia que me caia redondo al suelo. No se puede seguir tan de cerca a los pros.

Pero poco a poco iremos mejorando.

PD: si te sirve de consuelo Oly, creia que no llegaba a casa jejejej

16Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Dom 10 Mar 2013 - 22:27

JOSEP

JOSEP
Admin

Holaaaa, lo de hoy ha sido durillo por el kilometraje y el viento que te azota cuando peor estás. Como podéis comprobar contra el viento la lucha está perdida, hay que aliarse para afrontarlo. En mis tiempos mozos salía con gente en bici de carretera y se aprende a llevarlo mejor en grupo.
Bueno, ahora a recuperar y recordar que hoy os lleváis dos gallifantes para vuestro currículum.
Me han salido 52km y unos 1000m de desnivel.
Nos vemos... lol! lol! lol!

Track del día

Sortida 10 de març 2013-020

https://aguortjo.forosactivos.net

17Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Lun 11 Mar 2013 - 18:06

0liver

0liver

tengo una pregunta....... porque JJ no cuelga las fotos ??

JJ queremos tus fotos...... ellos no se pero yo si Twisted Evil

18Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Lun 11 Mar 2013 - 22:07

JJ

JJ

0liver escribió:tengo una pregunta....... porque JJ no cuelga las fotos ??

JJ queremos tus fotos...... ellos no se pero yo si Twisted Evil


Me has pillado Oliver. He de reconocer que me hago de rogar.
Bueno, la salida de ayer la ha definido a la perfección Josep: kilometraje, desnivel, calor y viento. Y aquí van las fotos:

Llegando al descansillo previo a la rampa final del Castell de Burriac. Venga que ya estamos:

Sortida 10 de març Imagen168b


Sortida 10 de març Imagen170h

Dentro del Castell a contraluz:

Sortida 10 de març Imagen171j


Francesc y Oliver han pasado la prueba de fuego y han demostrado que son dignos miembros del foro. ¡Qué mejor manera de hacerlo que viviendo con intensidad los valores que nos definen! O sea, SUFRIENDODANDOPEDALES. Very Happy Very Happy

El próximo fin de semana más y mejor.

19Sortida 10 de març Empty Re: Sortida 10 de març Mar 12 Mar 2013 - 14:32

0liver

0liver

bien JJ mas fotos bounce bounce bounce bounce

a ver que me espera este domingo Question Question

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.