Els maies estaven totalment equivocats, ni fi del món, ni nova era. No ens toca la loteria, repeteixen els mateixos inútils de polítics, el Barça guanya i el Madrid ... bé no tinc comentaris sobre el Madrid. Però nosaltres volem ser diferents. Avui oferim 2 cròniques en el mateix post, la del passat diumenge i la d’avui, com si es tractés d’una eliminatòria a doble partit.
Totes dues sortides tenen uns trets comuns:
1) ha fet una calor impròpia del mes de Desembre
2) hem coincidit els mateixos: Josep, Xavi i jo mateix
3) Xavi ha tingut un paper destacat.
Com? Us ho explico tot seguit.
Feia dies que no comptàvem amb la presència d’en Xavi i quan va tornar el passat diumenge li vam fer patir amb el següent recorregut: pujada a la Coscollada, baixada pel darrera fins a Sant Fost, pujada a les antenes pel darrera seguida d’una baixada per la via clàssica fins al riu. És a dir, una ruta “anti-Xavi” ja que totes les pujades exigents que li agraden les vam fer de baixada !!!
En un punt sí que vam coincidir: esmorzar a la benzinera de Montcada. Per cert, els nous horaris d’apertura i la qualitat dels entrepans i torrades fa que es posicionin molt bé en les nostres preferències. A partir d’aquí, pujada per la Vallensana incloent el tram final del carrer de la Cadernera, ideal per posar a prova els nostres cors.
Superat aquest últim escull baixem fàcilment a Badalona.
Per compensar, avui Xavi ha tingut total llibertat per triar la ruta. I he de reconèixer que ho ha fet molt bé, la qual cosa fa que es consolidi com a coordinador de la R+D+i.
Per escalfar hem anat per la platja fins a Masnou i hem pujat pels Escolapis fins el GR92 i Alella Park. Seguidament hem anat pel darrera i hem agafat una nova i llarga trialera camí de Vallromanes. Realment, molt guapa i divertida, recomanable per repetir pròximament.
A mig camí ens hem trobat una cabana de fusta on ens hem fotografiat. Abans d’arribar a la vall ens hem desviat cap a l’esquerra fins al coll de Mercader. Teníem vàries opcions i vam triat, com no?, la més encisadora: fer el Dragon Kahn (nom de collita pròpia del Foro) en direcció Montornès. A partir d’aquí uns quants kilòmetres de rodar pel riu, repetir esmorzar a la benzinera de Montcada i de nou Vallensana i Cadernera. La baixada a Badalona la hem fet seguint petites variants de la via tradicional.
El passat diumenge em van sortir 30 km i avui 45. En tots dos casos, prop de 950 m de desnivel. Ara només cal que els meus companys afegeixin les fotos d'avui.
Encara queden dies fins Cap d’Any per tenir una nova trobada de germanor. Animeu-vos per la propera sortida ! De ben segur que ens ho passarem d’allò més bé, com sempre
SUFRIENDO DANDO PEDALES.
BON NADAL i BONES FESTES A TOTHOM !!!