SUFRIENDODANDOPEDALES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Grupo Betetero de Badalona y Montgat, salidas semanales.


No estás conectado. Conéctate o registrate

Sortida 9 o 10 de febrer

4 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Sortida 9 o 10 de febrer Empty Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 17:54

Pep

Pep

Què teniu pensat fer? Dissabte o diumenge? A mi, m'és igual Surprised L'hora, seria bo quedar millor a les vuit, per allò del fred. La ruta, la deixem al I+D+I, a veure sí ens sorprenèn affraid

2Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 19:45

xavierperez

xavierperez

ho sento molt nano Crying or Very sad Crying or Very sad pero I+D+I esta de baixa amb un refredat de nassos drunken així que no sortitiré aquest cap de setmana Sleep Sleep ja parlarem

3Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 20:03

JOSEP

JOSEP
Admin

Jo si m'apunto, em sembla be a les 8h a Les Oliveres. El tema de la ruta la podem determinar en funció del nivell de fret, si en fa poc cap a d'alt i si en fa molt anem directes a Cal Manel. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

https://aguortjo.forosactivos.net

4Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 20:25

Pep

Pep

Que et milloris, Xavi No Josep, però quan vols sortí dissabte o diumenge Question Question

5Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 20:29

JOSEP

JOSEP
Admin

Que despiste, diumenge millor.

https://aguortjo.forosactivos.net

6Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Vie 8 Feb 2013 - 20:38

JJ

JJ

Dons diumenge a les vuit. La ruta, com sempre, sobre la marxa.

7Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Dom 10 Feb 2013 - 17:06

JJ

JJ

La sortida d’avui ha coincidit en el temps amb uns esdeveniments força especials. Estem en mig del Carnaval. D’altra banda avui el Barça ha jugat el seu partit de lliga a les 12 del migdia per primera vegada des del 1965. Per últim, i més important, aquest cap de setmana se celebra l’Any Nou xinès. Nosaltres, animosos per tendir ponts de multiculturalitat farem la crònica d’avui en mandarí. Aprofito per recordar que estem oberts a possibles sponsors orientals. Com a mitjà de promoció oferiríem fer una trobada de germanor oberta a tothom amb esmorzar inclòs per uns deu euros, més o menys.
Demano disculpes si el meu xinès no és gaire correcte, són les retallades a les que ens tenen acostumats els actuals dirigents responsables de cultura.

“Ni Hao / 你好.

Hoy hacía flío, así que hemos quedado un poco más talde, a las 8, en los Olivos. Los 3 palticipantes folmaban palte del clan de los J: Josep, Pep/Josep y JJ. En el punto de encuentlo nos hemos cluzado con un señol que nos ha solicitado ayuda pala localizal a su pelita que se había extlaviado. No la hemos visto en todo el lecolido pelo confío que la haya podido lecupelal.

Como somos tladicionales hemos subido a la Coscollada y después nos hemos diligido al seminalio (un selvidol pol la luta nolmal y el lesto pol la tlialela) y luego al Galcelán. Como siemple, Pep y Josep malcaban el litmo y me han llevado con la lengua fuela. Los plóximos puntos de la luta han sido Alella Palk y el miladol de Sant Mateu. Allá hemos hecho la foto de ligol que, como de costumble, colgalá el administladol.

Como no podía sel de otra folma, hemos hecho el lepostaje en Ca la Paquita de Teià. Nunca decepciona. Apalte de buenos bocatas, los acompañan con olivitas y hoy han tenido la defelencia de oflecelnos unos chupitos de licol estomacal. Pol cielto, hemos sido atendidos pol una camalela de oligen asiático muy amable.

El letolno ha tenido lugal pol la playa, que estaba llena de gente paseando. Entono el mea culpa pol no hacel caso a Josep y Pep que plefelían il pol el Camí del Mig.
Enfin, una salida de algo más de 37 km y 3 holas, como siemple SUFLIENDODANDOPEDALES.

Zài jiàn / 阿迪奥斯”

8Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Dom 10 Feb 2013 - 17:26

xavierperez

xavierperez

Mida JJ do creo que de dino nada tu tas debio de dragar el dupito ssssschiiffff en ca la padita y dodabia estads bajo los efedtos.sssschiiiffff Crying or Very sad te lo dice uno que anda con el moquillo colgando.

9Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Dom 10 Feb 2013 - 18:09

JOSEP

JOSEP
Admin

Vaya nivelazo de chino, estoy abrumado, me dedicaré tan solo a subir alguna foto porque me he quedado sin palabras.


Ese pedazo de dedo casi me decapita...
Sortida 9 o 10 de febrer 2013-010

Vista del Barcelones i maresme
Sortida 9 o 10 de febrer 2013-011

Kemaku...
Sortida 9 o 10 de febrer 2013-012

https://aguortjo.forosactivos.net

10Sortida 9 o 10 de febrer Empty Re: Sortida 9 o 10 de febrer Lun 11 Feb 2013 - 17:09

Pep

Pep

Ole! ole! ole, tu! Quina cronica que es marca el company, xapo Very Happy

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.